La carta de los «yayoflautes» de Gijón a la alcaldesa contra los «aviones de matar» del Festival Aéreo - Tortuga
Administración Enlaces Contacto Sobre Tortuga

La carta de los «yayoflautes» de Gijón a la alcaldesa contra los «aviones de matar» del Festival Aéreo

Miércoles.10 de julio de 2019 852 visitas Sin comentarios
El colectivo Güeligaites dirige una misiva a Ana González en la que se oponen a la celebración de la exhibición aérea del 21 de julio. #TITRE

La Voz
Gijón

El colectivo Güeligaites, que agrupa a «personas maduras dispuestas a defender las libertades, los logros sociales y los derechos colectivos» ha dirigido una carta a la nueva alcaldesa de Gijón, Ana González, en la que le solicita que entre la medidas para «reinventar Gijón» que propuso en su discurso de investidura incluya la supresión del Festival Aéreo que se celebra cada año desde hace 14 sobre la playa de San Lorenzo. Al igual que lo hicieron con su antecesora, Carmen Moriyón, quienes se autodefinen como «Los Yayoflautes de Asturies» han hecho pública esta «carta abierta» a la regidora gijonesa:

«El colectivu GÜELIGAITES, l@s yayflautes asturian@s, esíxen-y que se nos llibere del estrueldu militar del 21 de xunetu, dexando en Paz a la xente mayor y a la xente menor, y refugando los "aviones de matar” nos cielos de Xixón.

Consideramos qu’esi espilfarru de recursos, per parte del Conceyu y la policía local (esviadura de tráficu), nos díes previos (xuntes y derivaciones municipales rellacionaes col desfile militar) y lo que se destina a la parafernalia militarista de’l mesmu exércitu -considerando que solamente una hora vuelu d’unu d’esos preseos de destrucción supon, namás en combustible 15 mil €, a lo qu’hai que sumar desplazamientos, caltenimientu, y un seguru d’accidente de 23 millones cada aparatu-, ye incompatible coles necesidaes de la xente: si esi dineru “sobra”, que se dedique a la xente desfavorecida del conceyu, que ye enforma.

Dende Güeligaites refugamos la propaganda directa de guerra, d’escaparate para vienta d’armes, d’alianza públicu-privada, que se realiza mientres aviones similares siguen destruyendo vides y pueblos y naciones, en “fazañes aeronáutiques". Les exhibiciones militares con caces F18, que disparen bombes y misiles, tienen por oxetu asustanos.

Asustar a los nuesos mayores, psicotizar a los nuesos menores, estresar a los nuesos animales y “entusiasmanos” con peripecies que despinten les sos dramátiques consecuencies: muertes, vides estrozaes, miseria y fuxida masiva de persones refuxaes.GÜELIGAITES, como colectivu que defende los valores de la Llibertá, asitia pola Cultura dePaz, ensin cazabombarderos nos nuesos cielos, y por una población ensin estrés.

Güeligaites, que tuvo acompañando y sofitando la visita de Barcos que diben Camín de Gaza, se solivianta ya indígnase cuando se comprueba que los dos F18 anunciaos para Xixón, lleven aportaciones, en tecnoloxía militar, d’Israel, con bombes empuestes por láser colos sistemes israelites Rafael FLIR-LTD/R-LST Litening II y de la firma israelina RECCELITE. Esto ye, la mesma “tecnoloxía” que s’usa na colonización illegal de Palestina, les mesmes ferramientes de muerte que faen ricu a Israel y destrúin a Gaza de forma inmisericorde, mientres s’amonta’l apartheid y la llimpieza étnica.

Tamién nos esmolez que dos d’esos aparatos, un F2000 y un F18, estrellárense’l 12 y el 17 d’ochobrepasaos, finando’l capitán Borja Aybar y el teniente Fernando Pérez Serrano. Yá hubo nueve accidentes con F18 arreyaos y la llista d’accidentes de cazabombarderos ye bien amplia nel nuesu país.

Señalamos, a lo último, la contradicción de que Liberbank haya zarráu centros culturales a los pensionistes, y, sicasí, siga collaborando con esta propaganda de guerra en Xixón.

L@s Güeligaites auspiciamos qu’el nuesu Conceyu defenda y espublice unos principios de paz y non violencia, coherentes con una ciudá abierta como Xixón, que manifiesta públicamente la so esmolición pola solidaridá, la paz, el mediu ambiente o la interculturalidad.

Sra. Alcaldesa, fáiganos casu. Festival Aéreu Militar, en Xixón NON. Los gastos militares ... pa pensiones, educación, servicios sociales y sanidá».

Fuente: https://www.lavozdeasturias.es/noti...

Nota: los comentarios podrán ser eliminados según nuestros criterios de moderación.